Måndag



Funderar på om jag ska äta frukost eller lunch eller båda två.
Hade tänkt makaroner och köttbullar eller sådär till lunch.
Det funkar ju faktiskt som frukost med och särskillt när klockan närmar sig ett.

Imorgon ska jag träffa Amanda som kommit hem på jullov och vi ska äta lunch på stan och jag ska köpa mina två sista julklappar tänkte jag. Sen så hade jag planerat att få mitt schema idag, fast det har iallafall inte dykt upp än, men det gör det kanske ikväll. Och den där facebook gruppen som vi ska vara aktiva i inför skottland känns så himla jobbig och jag får mail varje gång någon lägger upp något. Och idag ska jag bara vara lat och typ läsa cosmopolitan och annat viktigt och rensa i en garderob så jag får bort allt som ligger på golvet och på skrivbordet. Mamma säger att man inte ens ser skrivbordet längre, fast jag känner såhär; att om jag hade en stor hög svävande kläder och saker så skulle hon vara bra imponerad och inte tjata om städning, men eftersom hon tjatar, så ser hon alltså skrivbordet.

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHAHAHAHA det roligaste jag läst på länge!

2010-12-21 @ 21:09:15
URL: http://psykedeliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0