London, dag 2


Vi började dagen med lite äkta turistande.



Sedan fortsatte vi Covent Garden och spatserade runt.



Sedan började det kurra i magen men innan va åt så hittade vi en liten affär med så himla fina saker. Bland annat dessa halsband som jag ångrar att jag inte köpte.


Sedan begav vi oss till Soho och där fanns det så många fina secondhand butiker så det nästan gjorde ont i magen för att jag aldrig skulle ha råd att köpa allt.


Och sen när vi skulle åka till hotellet för att göra oss redo för kvällen så skulle jag baaara titta in i en affär vi gick förbi, men de hade så mycket fint så jag var tvungen att prova (minst) tjugo klänningar och Malte såg tröttare och tröttare ut och jag fick lite ont i magen igen. Efter en timma eller så hade jag iallafall beslutat mig för tre.

Kommentarer
Postat av: johanna

julia jag blir nästan ledsen så avundsjuk känner jag mig när jag ser alla bilder. men så himla kul för er!

2010-11-26 @ 18:29:58
URL: http://himynameisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0