Fornåsa!


Igår tog jag tåget och bussen ut tll min fina kamrat Johanna.
Maya följde också med.
Först gick vi och handlade.


Sedan gick vi hem och gjorde taco.


Johannas katt var alldeles jättegullig.


Efter att vi hade ätit mat så åt vi kladdkaka som Johanna (Kim) hade bakat.
Och så hoppade vi upp i soffan och tittade på Alvin och gänget.


Och tittar man på film måste man ha popcorn.
Och chips.
Och dipp..

Sen efter en film till och massor prat så var det godnatt.


Imorse jag vaknade ganska mycket före dom andra, så jag sällskapade med katten.


Sen gick vi till en jätterörig loppis/secondhand affär.
(Jag köpte en röd klänning som jag nog måste sy ganska mycket i.)

Sen åt vi upp kladdkakan och spelade spel innan bussen och tåget hemåt gick.

Nu ska jag läsa mina glosor och sen packa min väska och fara hem till M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0