Streets of London (Dag 1)


Vi ankom till Liverpool Street och köpte kort till tunnelbanan.


Vi for till hotellet och lämnade väskan och sedan vidare till Oxford Street där alldeles för många jättebra affärer anföll oss (mig..) Urban outfitters på bilden.


Efter Topshop, Bershka, Amerivan Apparel och säkert en hel massa andra så begav vi oss med bestämda steg mot Primark. Jag började bli trött.


Det var hysteriskt. Folk slogs och knuffades och på sko- och väskavdelningen fick ordningsvakter dra isär galna kvinnor (jag vågade min inte in där). Men vi fick iallafall med oss en hel del fint.



Efter det var vi var helt utmattade och laddade batterierna med blåbärsyoughurt och muffins.


Sedan for vi till slottet och tittade på det.



Sedan promenerade vi omkring tills vi blev hungriga och begav oss tillbaka till hotellet.



Förresten så var det så här flott i julgranen inne i en liten affär.


Så här såg vår lilla gerderob ut efter första dagens shopping.


Sedan bagav vi oss till en pub inte långt från hotellet. Ett par timmar senare sa vi godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0