Mer familj, mat och finland.


I Helsingfors åt vi lunch på en traktor-restaurang. Zetor.
Det fanns ingenting på vuxenmenyn som jag åt, så jag fick snällt ta en hamburgertallrik
från barnmenyn istället. Den var fin med flagga och allt. Dessutom fick barnen milkshake.


Oliver tog en halvtimmas tupplur efter maten.


Sedan kollade vi runt lite till i Helsingfors. Jag har glömt var kyrkan hette.


Sen bytte vi kläder och tog en drink innan middagen.
Jag tycker hemskt mycket om klänningen, som är från Kookaï.


Jag började med Cesarsallad och övergick sedan till oxfilé.
Efter det åt jag blåbärspaj, chokladmousse och glass.


Sara och Nicke.


Malte. (Och Marcus i bakgrunden.)


Och Oliver, som började bli trött igen.
Här slutade jag fota.


Emil på bussen hem får avsluta det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0