Glömde ju att visa er vad vi hade för oss när jag sov över hemma hos Ella och Jonas!


Först så tog vi tåget till Linköping och sen gick vi på stan. Fast vi glömde alla affärer som vi hade planerat att gå till. (Typ som Filippa K som öppnat i Linköping och som jag är alldeles förälskad i.)


Och sen så åkte vi hem till Jonas (där Ella också bor) och så bakade vi scones!


MUMS! Har inte ätit scones på hur många år som helst, men hjälp vad gott det är!

Sedan kröp vi ner under täcket och tittade på Solsidan, eftersom jag inte har sett det förut och Ella älskar det.


Sedan gick vi ut och åt. Maten var helt okej fast inte fantastisk. Och egentligen hade vi tänkt oss ett par drinkar men vi var så trötta så vi gick hem igen. Och så såg vi första halvan av en film som jag har glömt vad den heter men som var ganska bra. Sedan sa vi godnatt!

Kommentarer
Postat av: ella

<3

2011-04-19 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0