Gotland. Träningsvärk.


Efter en väldigt lång tågresa följde en inte så lång bussresa. Ella och jag spelade ganska mycket kort men eftersom hon fuskblandade så förlorade jag alla gånger.


När vi kom fram till färjan var det två timmar kvar tills den skulle gå så hälften gick för att leta redan på en mataffär och resten stannade kvar med alla väskor. När de kom tillbaka fick jag en blomma utav Ella.


Sen så fick vi gå ombord och vi smög in och satte oss där vi inte fick sitta för att det var så skönt att sitta där och sen så spelade vi lite mer kort och ella fuskblandade. Klockan gick i slowmotion men tillslut tillslut så var vi äntligen framme och jättetrötta.


Och då började det roliga! Han som skulle möta oss hade glömt att vi skulle komma så efter väldigt mycket väntan så ringde vi och väckte fröken hemma i Linköping som ringde och väckte han som skulle mött oss och sen fick vi ta en taxi och så låste han upp skolan och sa "här ska ni sova, här är det kök, vi ses imorgon, hejdå". vi pumpade upp luftmadrasser fast allas funkade inte så Maya fick sova i en soffa (för hon är kortast).

 

 
Idag chansade vi på att klass började nio så vi gick upp vid åtta och sen så fick vi fråga i receptionen vart danssalarna var och sen hamnade vi i någon form av busshall och det var ju fel fast sen hittadde vi rätt. (Det luktar hemskt äckligt i korridoren utanför danssalen.) Efter balett så blev det lunch och vi gick in mot staden för att införskaffa mat.


Sen gick vi tillbaka till danssalen och så hade vi rep inför föreställningen. Sedan hade vi paus och medans somliga sov körde somliga styrka. Jag åt mest nötter. 

 
Och nu har jag fått igång internet och vi ska säkert äta kvälsmat snart.
Jag är dödstrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0