Stockholm (del 1)


Efterbalträningen satte vi oss på bussen (första gången som jag åker swebus och inte tåg!) och solen sken och jag sover så bra på bussar så helt plötsligt klev vi av på centralstationen.


Sedan tog vi pendeln ut till hotellet som ligger i Haninge utav alla ställen.


När vi hade checkat in och lämnat väskorna så gav vi oss ut på en liten promenad för att hitta någonstans att äta. Det visade sig att det bara var ett ställe som hade öppet efter nio på söndagar så vi åt helt enkelt där. Jag tog friterad kycklig förstås, eftersom det kan vara farligt att testa på nya saker. När vi var proppmätta så knallade vi tillbaka till hotellet och spelade kort. Jag vann såklart.

Sedan sov vi.


På morgonen åt vi en alldeles fantastiskt god frukost, och jag som inte ens tycker om frukost!


Och medans Malte borstade tänderna smygtog jag en dagens outfit bild. H&M och Topshop. När vi var redo begav vi oss ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0