Mitt i veckan ungefär


Här om dagen så tog Ella bussen in till stan och hälsade på! Vi var ganska hungriga när vi möttes så vi började med lunch. Fast det tog ett tag innan vi hittade något bra ställe. Till slut var vi så hungriga så vi lite tog första bästa som var okej.


Jag tog ost och skinkpaj, för det tänkte jag att det kan man ju inte bli så besviken på. Men den var lite torr på något vis, särskilt kanten.



Ella tog pannkakor. Hon sa att dom var himla goda.


Och sen gick vi i massor affärer. Ella provade så många jeans att vi tillslut behövde vi ladda på med lite fika. Jag åt kladdkaka som var himla god. Blåbären var dessutom ena riktiga tio-poängare.

När Ella tog bussen tillbaka hem så mötte jag upp Malte och så gick vi och åt. (Fast jag var ju inte jättehungrig efter fikan men nog slank det ner lite ändå.) Och så köpte vi godis, hämtade ut biobiljetter och i väntan på att filmen skulle börja så fyllde vi i Maltes visum-papper. Och sen så tittade vi på Svensson Svensson och det var jättelite folk i salongen och jag var inte alls sugen på mitt godis. Men filmen var iallafall rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ju skitgott ut alltihopa!

2011-12-14 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0