Tisdag

Idag står besök hos sjukgymnasten (inklusive träning), dejt med Ella samt bio med Malte på schemat. Än så länge har jag inte åstadkommit mycket mer än att jag fyllt i papprena för ansökan om visum till Kina. Fy faro vad det ska vara krångligt! Dessutom var rutan med "länder du besökt de senaste 12 månaderna" alldeles för liten så jag fick skriva mitt allra minsta och ändå fick det inte riktigt plats och det är tillpåköpet rejält svårläst. Hoppas de godkänner det iallafall. Vore så förbaskat typiskt om det inte blev godkänt och jag måste göra om det eller komplettera och det drar ut på tiden. Måste ju få mitt visum i tid! Gillar inte allt papperskrångel.. får för tusan ont i magen av allt man måste skriva och fylla i och dessutom så är det vaccinationer hit och dit och flygbiljetter och jag vet inte vad. Men troligtvis blir resan värd alla förberedelser.

Nu ska jag hoppa i kläderna och packa dagens väska.
(De ringde förresten, så jag jobbar på förskola imorgon också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0