I söndags tjuvstartade vi med alla härtans dag.

Jag ber i förväg om ursäkt för de hemskt tråkiga och suddiga bilderna.
Vet inte riktigt vad som for i mig och min käre kamera.


Malte åt en sådan där gryta som jag tycker ser livsfarlig ut.


Jag åt såklart friterad kyckling och jordnötssås. Det är liksom dumt att testa något nytt.


När vi var proppmätta och glasen tomma beställde vi efterrätten och sen trixade vi lite med tandpetare medans vi väntade.


Och titta vad god efterrätten var! Åh. Jag älskar glass. Malte tog en variant med lustig frukt till, men som sagt, jag chansar ju inte på något nytt.. Kexen var för övrigt vrålgoda.


Sen gick vi och hämtade våra biobiljetter och köpte de obligatoriska popcornen fast att vi inte egentligen orkade äta dom. Fast det gjorde jag ändå förstås, för popcorn är det godaste jag vet. Vi såg Trassel (i 3D, det är liksom min grej) och den var jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0