Ni fick nog inte se lördag i skottland. Det var ju den roligaste dagen!

Ella och jag knallade i affär efter affär och bjöds på minicupcakes (som jag åt upp innan jag kom ihåg att fota, men de var jättefina och jättegoda) och varm vit (!) choklad och jordgubbar. Topshop var lite utav en besvikelse men bra ändå förstås och sen så var ju urban outfitters precis lika asbra som alltid. Här får ni några bilder.


Vi åt frukost på ett mysigt kafe. Jag åt scones och te fast det såg rätt fult ut
så här är julias varma choklad och ovanför den Johanna och Maya.


Sedan begav vi oss utmed Edinburghs gator. (jag stavar säkert fel på Edinburgh)


Vi var inne i slottet och tittade på kronjuvelerna men man fick inte fota dom.
Jag kan tala om att de var alldeles fruktansvärt fantastiskt vackra.


Sedan gick Ella och jag lös på Topshop.
Jag provade massor men höll mig i skinnet så att säga, och köpte bara en klänning.

Och sedan letade vi rätt länge efter Primark och åt och drack gratissaker som jag skrev förut,
och alla bara skrattade åt oss, för Primark öppnar visst inte förrän i april eller så.


Sedan for Julia och jag hem och lämnade våra saker och fixade till oss lite (jag hoppade raka vägen i min nya klänning från urbar outfitters som är så himla fin) och sedan begav vi oss in till staden och mötte upp kamrater för att äta middag. På bild är Lovisa och maten på restaurangen var inte alls så äcklig som de ser ut som att hon tycker.


I själva verket var den ganska god fast godast var efterrätten för man fick ta så mycket mjukglass man ville och jag åt massor förstås.


Och den här bilden får avsluta skottland. Puss och hejdå kan man säga..


Kommentarer
Postat av: lovisa!

så fint!

2011-02-03 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0