Tisdag


Mitt liv är mest skola och måsten och inte alls sådär bra som det kändes de första timmarna på det nya året (när bilden togs). Men nu ska jag förhoppningsvis bli frisk snart och jag ska jobba på fredag och tjäna lite (ja. lite.) pengar och på lördag ska jag få min efterlängtade massage som jag missat två helger i rad nu. Dessutom blir jag säkert klar med rapporten om 60-talet i england snart och då blir allt mycket bättre tror jag. Ja, och sen så är det ju tisdag idag och imorgon är det onsdag och då slutar vi tidigt och då ska jag köpa ett par nya träningsbyxor och sen åka hem och göra den där rapporten då. Eller sova eller äta godis och titta på film eller sådär. Kanske göra engelskaläxan...

Nu ska jag borsta mina tänder och läsa lite tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0