Skottland, dag 1 och 2.

Dag 1:

I väntan på flyget.


Rummet Julia och jag hade som hem under veckan.

(Dag 1 gjorde vi inte så mycket mer än att flyga till Skottland, åka bussen till Dundee,
handla mat och sedan vänja oss vid vårt nya "hem".)


Dag 2:


Det var ganska mycket tråkigt häng första dagen i skolan (massor prat och diskussioner och sånt), och ibland var det sådär att man inte hade en aning om vart man skulle ta vägen. Sen så var det bara 8 grader i våran sal (som inte ens var en danssal utan en gympasal).


Men efter skolan så tog våran värd och hennes pojkvän med oss till Primark och jag älskar Primark och Julia som i princip hade full resväska när vi flög dit undvek att handla, men jag som hade massor plats, eftersom jag planerat att shoppa, provade mängder och köpte en hel del. Dock hann jag inte med sko-avdelningen och det sved lite granna i magen.

Kommentarer
Postat av: JuliaT

Skulle jag kunna få sno lite bilder av dig? :)

2011-01-19 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0