Skottland, dag 5.


Maya åt goda mackor och jag åt samma lunch som alla andra dagar. Sallad och chips.


Och så här fräch var jag. Mmh.


Dans fast från en annan dag tror jag.. Har nog rört ihop det en del nu.


En dag handlade vi iallafall. Det var inte dag fem.


På kvällen kokade vi iallafall pasta till salladslunchen till morgondagen, och när vi diskade upptäckte jag att Julia diskade med tvål. Det hade vi fantastiskt roligt åt.


Och jag började packa och vägde väskan och sådär. Sedan vägde jag större delen av min neccesär och fick en smärre chock. (Detta kan ha varit dag sex men troligtvis dag fem)


Efter det så beundarde jag min fina ring och sedan borstade vi tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0