Lördag

Hej kamrater!
Idag har jag tjänat massor pengar på att sälja gamla kläder och annat på en loppmarknad. Himla fint! Dock har jag inget internet i lägenheten där jag bor så det är därför ni sällan hör något ifrån mig. Kämpar tappert med det. Den 15 augusti reser vi, Anna och jag. Spruta ett av tre i vaccinationen är tagen och jag har köpt både handsprit och vätskeersättning så nu är vi snart redo. Fick veta idag att jag är beviljad ledigt från jobbet också, vilket såklart kan vara en fördel..

Ikväll ska vi på fotboll med vänner. Dessa vänner ska vi sedan äta med också, och jag ska straxtens cykla till affären och införskaffa de sista ingredienserna i min berömda efterrätt. Himla härligt med lediga dagar! (speciellt när de är så få som de är just nu). 

Jag hoppas att ni har det fantastiskt fint där ute och att ni inte sitter vid datan och läser bloggar, utan skuttar runt i gräset som man ska göra när det är sommar och varmt. Bada ibland också, och ät jordgubbar (som jag tröttnat på) och glöm nu inte bort att man kan ta sovmorgon varje morgon om man vill!

Puss och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0