studenten i norrköping

 

Också detta inlägg är väl rätt försenat.. Iallafall var det en asvarm dag och jag for fram och tillbaka över stan på min fina röda cykel. Först ut var Malte. Deras utspring var visserligen väldigt stillsamt (utgången på kvällen var desto roligare) fast det var massor med folk och Malte var jätteglad. Sedan susade jag tillbaka hemåt för att hinna se Anna springa ut. Malin mötte jag på vägen. Anna var så himlans glad och det var omöjligt att hinna ta en bild och deras flak var livsfarligt med bara ett rep att hålla sig i. Sedan for jag hem igen och bytte cykeln mot bil. Mamma släppte av mig hos Malte lagom tills att kalaset skulle börja där. Då var det smörgåstårta och paketöppning och sedan när klockan blev sent var det utgång och när det nu var student lyxade vi till det och tog taxi dom fem kvarteren hem. Minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0