torsdag


I torsdags så jobbarde jag förmiddag i regnet. Sedan så åkte jag hem och bytte om och så gick amanda och jag in till stan (för då hade det slutat regna) och så åt vi och kikade i affärer. Vid halv sju eller sådär så gick vi hem igen.


När jag kom hem så gick Malte och jag och handlade och så gick vi hem och gjorde ost och skinkpaj till kvällsmat (fast den fotade jag inte, men däremot fotade jag melonen som vi åt till efterrätt).


Anna gjorde oss sällskap. Hon var dock kameraskygg. Vi spelade massor kort och drack smoothie och pratade tills klockan blev natt och vi kände att vi var tvungna att sova för att orka jobba nästa morgon. Så då gick hon över gatan och hem till sig. (För vi är ju nästan grannar nu! Bara gatan emellan oss.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0