Tisdag


Har precis varit ute och promenerat med Anna i nästan två timmar och nu sitter jag med en stor mugg varm choklad (det är så himla gott när man har varit ute länge i minusgrader). Borde ta tag i lite skolarbete, men gör nog det imorgon eller så. Ska nämligen beställa en fotobok och är lite sugen på att börja fixa med den!

Anna och jag skakade förresten hand på att om vi sitter här som två fån i sommar, utan jobb och något att göra, då drar vi. Bara drar, var som helst dit det är billigt att åka och så skaffar vi jobb, någonstans att bo.. Bara drar! (Visserligen har jag ett jobb här, men om det fortsätter som det är nu så är det alldeles för sällan och för lite för att det ska hålla mig kvar när hela världen väntar.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, gud vad gott det ser ut!

2011-03-01 @ 22:14:14
Postat av: johanna helena

låter som en extremt bra plan.

2011-03-01 @ 22:22:08
URL: http://himynameisjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

varm choklar är så väldigt bra!

2011-03-02 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0