Torsdag


Idag har det minsann hänt grejer!
Vi har jobbat mycket med projektarbetet och corren (både tidningen och tv-kanalen) kom lite oplanerat och överraskade oss i dansstudion. Fast det blev nog bra. Undrar dock vad han skriver i intervjun... Haha.
Sen så har jag fått hem skorna som jag ska ha på studenten och balen och de funkar finfint! Och så har jag köpt en kamera fast bara halft för jag får den inte förrän imorgon eller i början av nästa vecka, för den fanns inte i svart, som jag vill ha. Hoppas att den är bra nu också.. Fast jag tror den duger jättebra, jag har ju min fina systemkamera när jag ska fota mer seriöst.
Dessutom har jag hunnit med att träffa min syster och syskonbarn!
Lucas ska försöka lära sig spela gitarr och den ser lysande ut!

Det var idag det. Nu ska jag publicera ett fint inlägg på PA-bloggen och sedan försöka hinna läsa igenom lite svenskagrejer innan jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0