Torsdag



Ber om ursäkt för hur det ser ut här. Det ska bli ordning på det i helgen.

Just nu går dagarna i ett och både igår och idag har jag varit hemma vid niotiden och varit dödstrött. Himla mycket som ska hinnas med, och idag stod bland annat personalmöte på schemat. Det var bra mycket roligare än jag förväntat mig, och massor viktig info. Dessutom fick jag ett samtal på tåget hem som gjorde mig glad, min efterlängtade (väldigt försenade) telefon har äntligen kommit in och jag ska hämta den imorgon! Hurra! Det ska bli kul att se hur jag överlever med en pektelefon!

Imorgon ska vi se en föreställning efter skolan som jag hoppas på ska vara bra,
men innan det har vi ju självklart PA-träning (glöm inte bloggen!)
Men sen, efter det, så ska jag ta igen veckans förlorade sömn!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0