Måndag!


I förmiddags for jag till ikano med Josefin. vi köpte sprayfärg och lakan till flaket och så åt Josefin lunch och jag fikade. Det är så himla billigt att äta och fika på IKEA!


Jag köpte två glas som jag ska drick smoothie ur och påsarna är alldeles för stora för bara två glas så jag gjorde mig ett paket istället.


Sedan satte vi oss och väntade på bussen in till stan igen.


Och efter litedans så satte jag mig på tåget til Norrköping.


Jag mötte Anna! Vi spatserade på stan ett tag och när vi blev hungriga kilade vi in på Kuriosa för det är så mysigt där.


Vi (jag) handlade lite på myrorna innan vi gick hemåt. Det var himla skönt i solen så vi köpte varsin glass också. Anna tog Daimglassen, fast den nya med päronglass istället för vanilj och den var jättegod.

När vi kom hem så bytte vi om till shorts och så fortsatte vi promenare någon timme eller sådär till, när vi ändå var igång liksom.

Kommentarer
Postat av: Malte

De två sista bilderna är sjukt fina!

2011-06-01 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0