En trumpet och ett stormigt hav


Efter min morgonsmoothie var jag ute och promenerade i två timmar i mina nya jeans (second skin, cheap monday). Dom är sjukt tighta och jag är väldigt ovan att ha jeans. Men om ett tag så har de säkert blivit lite mjukare och jag lite mer van och då kommer vi nog bli bästa kompisar. Hoppas jag. För jag köpte två par. Träningsvärken från gårdagens besök på gymmet är relativt plågsam men ändå trevlig. Imorgon bitti ska jag på massage och det ska bli så himla skönt! Ikväll blir det massor god mat, vi ska nämligen på middag hos en vän (som är kock). Det ska minst sagt bli gott! Kan nog räkna med en mästerligt lagad trerätters.. mm! 


Börjar tröttna litegranna på höst-sverige men känner att min ekonomi är rätt ansträngd för tillfället och inte klarar många fler stora utgifter innan vi åker till asien.. Men ändå, en liten helg i paris eller sådär.. Eller lissabon. Lissabon var skitkul och det är säkert varmare där än vad det är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0