Fillingarum sa gps:en (som jag inte vet hur man stänger av)

Vi har varit och hälsat på Farmor och Farfar och Andreas och Johanna ute i skogen och tjuvstartat på julen! Det blev både lussebullar, någon form av italienskt påhitt (inte så mycket jul i det, visserligen) och gröt och skinkmacka! Och kortspel och promenad med hundarna förstås. Och så provade vi lite nya spel som Andreas köpt! (Ska kanske erkänna att det är Maltes Farmor och Farfar, men jag har ju inga egna så jag säger inte "Maltes Farfar" det går fortare att bara säga "Farfar" och så är det ju lite min Farfar också kan man låssas.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad mysigt det ser ut! och vad himla gulligt att du får låna hans farmor&farfar lite!

2011-11-17 @ 15:47:31
Postat av: Lisa

vad mysigt det ser ut! och vad himla gulligt att du får låna hans farmor&farfar lite!

2011-11-17 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0