Onsdag


Måste erkänna att jag börjar tröttna på mina eviga sallads-luncher. Men jag är så lat.. Det blir för övrigt precis samma på jobbet ikväll. Matlådan står redo med en smoothie brevid. (Det har jag alltid med till jobbet.) Jobbar dock ett himla skönt pass ikväll, 16.00-22.30. Bättre än alla dessa 11-20 pass som tycks förfölja mig. Visserligen har jag inte utnyttjat att jag börjar sent idag, har inte gjort värst mycket mer än att packa ner det jag ska ha med mig till Malmö. Åker tidigt imorgon bitti och det ska bli himla kul. Ser fram emot lite bättre shopping än var lille Norrköping kan erbjuda, behöver nämligen både kappa och kängor till vintern. Och så förväntar jag mig en riktigt bra frukost på hotellet! Det är ju nästan hela grejen med att bo på hotell, och så att någon annan diskar och städar och att man inte kan laga sin egen mat, utan måste äta ute. Konserten blir nog riktigt bra också, och till på köpet får jag massor tid med min lille plutt. kommer tillbaka rätt sent på söndag kväll, så jag är tillaka här på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0