Fredag

Äntligen hemma och mätt i magen efter en lång dag på jobbet. I onsdags så var det personalmöte, laserdome och utgång och det var minst sagt kul! Igår träffade jag min kamrat Sara och henne har jag inte träffat på flera månader så det var himla roligt minsann. Hade ganska mycket att ta igen och uppdatera varandra på. Imorgon ska jag träffa Amanda som jag inte heller har träffat på hundra år! Vi ska nog ta oss en liten secondhand-runda och prata ikapp allt vi missat. Och sen ska Malte och jag boka lite flygbiljetter till och från asien och bussbiljetter till malmö och biljetter till en liten kryssning i asien. Och så har jag fått min ledighetsansökan godkänd också så det är ju finemang! Och mamma hade köpt godis! Fast mina fingrar luktar lök. Och jag är helt säker på att om jag räknade sår och brännmärken på mina händer skulle siffran närma sig iallafall tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0