Kroatien (del 3)


Så här sov Malte och jag.


En dag så tåg vi ett litet "tåg" in till en stad som jag inte minns namnet på.


Där gick vi till ett akvarium med massor fräna fiskar.


Sen gick vi och tog oss en varsin rejäl glass.


När vi kom till våran lilla by igen gick vi och badade. Jag spexade litegranna med min skjorta.


På kvällen gick vi ut och åt och på restaurangen träffade vi en trevlig katt. Emil hade blivit rödprickig men mådde bra ändå.


När vi kom tillbaka till lägenheten testade jag en ny smak på skittles.









Sista dagen låg vi mest bara på stranden. Köpte pizza till lunch. Glass framåt eftermiddagen. Njöt av solen alldeles extra mycket för att vi visst att vi snart skulle vara hemma i höst-sverige igen.


På kvällen gick Malte och jag till en himla mysig restaurang.


När vi var mätta promenerade vi hemåt i solnedgången.


Och mitt i kortspelet kom Lucas upp fast att han hade gått och lagt sig. Han hade nämligen tappat sin andra framtand.






Nästa förmiddag flög vi hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla orättvist att du får åka så mycket! vart kommer pengarna ifrån, liksom?

2011-10-07 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0