och så här såg Venedig ut!


När vi kom fram med nattåget så åt vi först vår medhavda frukost och sedan gick vi till toaletten och gjorde oss redo för dagen.


Och sen gick vi och köpte oss varis båt-buss-biljett.


När vi åkt så långt vi vågade så klev vi av och började promenera tillbaka.


Och så köpte vi godis.


Sen åkte vi mer båt! På våran redan utnyttjade biljett, fast eftersom ingen kollade så tänkte vi att vi kunde passa på att åka lite till. Och sen när vi satt där superflott längst bak i en båt och jag lät fötterna dingla lite utanför kanten så skulle Anna ta en bild på mig och då säger en pojke att jag har väldigt fina blå ögon (det är därför jag ser lite fnissig ut på bilden) och sen bara någon minut efter så somnade han. Han hade ett ganska stort sår på sitt ben kommer jag ihåg.


Sen var det en man som kom och sa till oss att nej, nu får ni kliva av. Så då gjorde vi det och så satte vi oss med fötterna i, det lite smutsiga, vattnet.


Sedan hade det blivit lite kväll och vi satte oss på trappan vid stationshuset och såg på medans det blev mörkt och åt supergott bröd och vindruvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0