Söndag


För första gången på rätt länge sminkade jag mig, fast att jag inte skulle jobba. Och så tog jag på min min nya kjol och mitt nya linne och så kände jag mig jättefin. Fast ni ser ju inget av det på bilden förstås, men jag kände mig fin iallafall. Nyduschat hår hade jag ju också!


När jag var redo cyklade jag in till stan och mötta upp Malte och Simon. Jajemän, finbesök i staden! Simon var hemma och hälsade på alla gamla kamrater och familjen i helgen, och Malte och lyckades knipa gårdagen! Vi åt lunch och fikade och sedan gick vi på jakt efter ett nytt pannband till mig (jag får så ont i öronen när det är kallt ute) och tillslut gav jag upp och köpte det fulaste av dom alla. 


Och när Simon satte sig på bussen hem så cyklade Malte och jag till mataffären och handlade och trampade sedan hemåt. Och efter någon timma i hårt arbete i köket kunde vi ropa in mor och far. Tre rätters, minsann. Dock rätt simpla rätter, men jag måste få säga själv att det blev himla gott!

Ja, och så stukade jag foten igår också. När jag var inne i stan. Bara ett litet snetramp tyckte jag då, men märkte senare att det var väldigt svullet och framåt kvällen kunde jag inte riktigt gå på foten. Men idag känns det bättre, så imorgon hoppas jag på att vara helt återställd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, stackars foten! riktigt så snabbt som att du skulle vara helt återställd idag går det nog inte, men iallafall till på torsdag :)

2011-11-01 @ 09:09:37
Postat av: Anonym

sätt igång med uppdateringen nu.. du är väl ledg mycket? då har du ju tid.. Tycker väldigt mycket om din blogg!

2011-11-02 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0