Hurra för Capsern, hurra, hurra. Hurra för Capsern, hurra, hurra. Hurra för Capsern, hurra, hurra.

I söndags så var Malte och jag på fika och kortspel hemma hos min syster som flyttade under tiden som jag var iväg. (Känns som att hur mycket som helst har hänt och jag får veta allting sist.) Och jag har en speciell sång som jag sjunger för Casper så fort det kan tänkas behövas och den är så himla bra men alla andra tröttnar på den väldigt fort. Kanske för att sången bara innehåller en mening som man sjunger om och om igen. Casper gillar den iallafall jättemycket.





Nu börjar det spöregna ute och jag som hade tänkt cykla in till stan när jag ska träffa Ella. Nedrans skit då. Det hinner säkert sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0