Favorit i repris

I fredags var vi återigen på Kvarterskrogen Asken för middag. Och, precis som vanligt, gick jag därifrån både mätt och nöjd. Så himla mysigt, så trevlig personal och framförallt: så himla god mat!
Vi började med grillat bröd (som vi oftast gör, för det är så nedrans gott). Sen åt jag oxfilé och Malte åt gös. Till efterrätt valde jag nygräddad chokladbakelse med vaniljkesella och blåbär medans Malte tog hallontarte.
Asken är min absoluta favoritrestaurang, men jag har redan hittat en möjlig ersättare om det skulle bli så att vi flyttar till Malmö. Då blir det Victors som vi går till, när (om) studentekonomin tillåter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla mysigt och bra!

2012-04-17 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0