Måndag


Tillbaka på fastland efter två dagar i segelbåt. Har haft det himla bra, även om jag var väldigt skeptiskt till det hela innan vi kom iväg. Vädret har varit bra och vi har inte trillat i vattnet någon av oss. Däremot så såg Malte och jag en utter! Så himla, himla fränt. Och så har jag petat på maneter och spanat på småfisk. Hoppas på att få lite bilder från mina medresenärer, för själv lämnade jag kameran hemma (blir så himla nervös att den ska drutta i vattnet och sådär). 


Och om bara en dag flyttar vi! Det känns väldigt overkligt och konstigt, men nu händer det. Nu är det på riktigt och alla mina saker ligger nerpackade i kartonger och vi har skrivit på kontrakt och bokat hyrsläp. Det är nästan inte på riktigt tror jag. Att allt det nya börjar nu. En alldeles svindlande tanke! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0