Söndag

Hallå i stugan! Igår började jag dagen med att jag åkte till min bästa secondhand affär och köpte tre väldigt fina tallrkar från Rörstrand, en från serien Pergola och två från en äldre serie som heter Rosamunda och som inte längre produceras. Rosamunda har förstås världsfina rosor och dessutom en tunn guldrand i kanten. Efter lunch knallade jag hem till min syster och spelade lite spel med henne och barnen och när det blev kväller åt jag middag med mor och far och sedan gick jag till syster nummer två, för prat och film. Idag har jag inte gjort så värstans mycket, mest promenerat med Anna och läst Elle. Nu är det hög tid att klä på sig, för ikväll har Malte bokat bord på Athena. Innan dess ska vi försöka planera någon sorts lättlagad nyårsmeny.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0