vit, grön och små små hjärtan

Jag har två favoriter i garderoben som jag tänkte att vi skulle titta lite på.
(Och att översta bilden är av riktigt dålig kvalité får vi helt enkelt leva med.)



Båda kommer från Monki. Det ena är en vit alldeles underbart varm stickad tröja. Den kan man ha till allt. Kjol, klänning och jeans. (Jag har den kanske tre/fyra dagar i veckan..) Gärna med en skjort-krage som sticker upp. Plagg nummer två är en grön klänning. Och man tror att den är prickig, men det är små, små hjärtan! Helt fenomenalt om jag får säga det själv. Jag tar den varenda gång som jag har provat allt i alla garderoberna och fortfarande inte hittar något bra. Den funkar alltid. Oavsätt om man ska bowla med släkten, gå på bio eller äta middag med kamrater. Ofta har jag dom tillsammans. De är liksom bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0