Fredag


Ledig i fyra dagar i rad bara sådär utan anledning och ska njuta som tusan! Börjar med sovmorgon imorgon, efter en veckas morgonpass på hamburgeriet. Vaknar väl vid åtta hur som helst, men ska iallafall ligga kvar en extra kvart! Min fina pojke är i Frankrike och ska göra massor farliga saker (downhill-cykling, forsränning och jag vet inte vad dom tänker hitta på..) så jag kommer väl känna mig sådär lagom ynklig och ensam om ett par dagar, men jag har sådan himla tur att min fina kamrat Amanda har kommit hem för ett par veckor, så henne ska jag träffa så mycket jag kan!

Nu: fredags-film



Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni fått någon lägenhet än? vill veta hur det går för er med flytt och allt!

2012-07-21 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0