Göteborg, dag 3 och 4

På söndagen så gick vi ner till vad hotellet själva kallade för wellness-avdelning. Det var ju en del i presenten från mor och far, och jag ska säga er att vi hade det väldigt bra! Vi bubblade i poolen hur länge som helst och bastade och låg och läste och badade igen. 

Tillslut blev vi hungriga och gick ut för att äta sen lunch. Mycket trevligt, minsann. 


Sedan tog vi oss en liten, liten sväng i ett par affärer, men Malte kändes inte riktigt fullt så engagerad som jag, så det blev inget långvarigt. På kvällen såg vi Spiderman på bio, och det var till min förvåning en rätt bra film.






Frukost.


Vår sista dag i Göteborg var vi på Universeum. Det var himla kul! Vi träffade små apor och tittade på likadana hajar som vi träffat livs levande och fria i havet i asien och vi spanade på fräna dinosaurier tillsammans med barnen. 


Innan det blev dags att hämta resväskorna och gå till tåget tog vi oss en riktig långfika på ett jättemysigt café. Jag åt goda kakor och drack väldigt gott te och det finns ju inte många saker som är mycket bättre än det! Efter en väldigt lyckad weekend begav vi oss sedan hemåt, även om det var ganska motvilligt.

Kommentarer
Postat av: A.

vad fint! <3

2012-07-22 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0