Kauwboy

Blev en spontan utgång igår så var rätt trött imorse. Dock kom min syster son och hälsade på, så vi spelade kort mest hela förmiddagen. Efter att ha ätit lunch åkte vi in till Cnema där jag fått biljetter till filmen Kauwboy, en utav de tre nominerade filmerna i Young Audience Award. Vi fick varsin liten goodiebag med godis, dricka, diverse smågrejer och så varsin sverigeflagga som vi viftade med och ropade "Hello Europe" framför filmkameran som annars höll sig i bakgrunden. (De andra länderna som deltar gjorde samma sak, så kan man se hur det såg ut när dom visade filmerna.) Sedan skjusade vi grabben till en kamrats födelsedagskalas och jag åkte hem och slingade mammas hår. När det var färdig tog jag mig en knäckemacka och sen hoppade jag i träningskläderna och trampade mig igenom en timmes spinning på friskis. Nu sitter jag bänkad framför teven (med godis såklart) och ska nog se en film innan det är dags att sova. Mycket trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: lisa

Lät faktiskt som bra saker att göra en söndag :)

2012-06-11 @ 09:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0