Måndag

Ledig efter en helg på arbetet, mycket skönt! Firade med att äta lunch hemma hos min syster, som bjöd på linser och halloumi. Blev lite inspirerad och lånade med mig två kokböcker hem och skrev av ett par recept i min himla smarta fyll-i-själv-receptbok. Är så himla taggad på att flytta hemmifrån! Om vi bara kunde få en lägenhet och komma in på skolorna.. Efter lunchen gick jag hur som helst och svettades lite på gymmet. Är lite sur över att jag tycks jobba varenda gång det erbjuds spinning på friskis, nu när jag äntligen vågat prova och tyckte det var kul. Har iallafall bestämt mig för att det inte blir en enda sötsak innan helgen nu, får se hur det går med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0