Midsommar

 
Jag jobbade nästan hela midsommarafton, men när vi stäng på kvällen cyklade jag hem och så hade jag och Malte ett litet eget mini-firande. Vi åt färskpotatis med smör, jordgubbar och massor annat gott. Och så spelade vi alfapet och malte vann stort. 




På midsommardagen tog vi bilen till Söderköping och började med att äta varsin glass på smultronstället. Min var lagom stor och jag lyckades faktiskt äta upp den, Malte valde dock en utav de största och lämnade rätt mycket.. Hur gott som helst iallafall!



Mätta och belåtna tog vi oss sedan en promenad. Det är så himla fint i Söderköping!


Och så åkte vi med tuffe-tåget som tar en runt på en liten guidning genom stan. Och gubben som körde var så himla gullig! Ungefär trettiofem minuter tog det. 



 
Efter tåget var vi helt plötsligt lite hungriga igen och gick och åt lunch. Mycket gott, må jag säga. På kvällen kom mina systrar och alla barnen och hälsade på och i söndags var som sagt Viktoria här. Blev minsann en trevlig midsommar i år också. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt!

2012-06-27 @ 20:35:55
Postat av: Lisa

Ni är så söta bägge två! Känns som ni har det bra ihop.. Nyfiken att se vad ni hitar på i göteborg

2012-06-28 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0