Fredag

Kom precis hem efter promenad och besök på gymmet. Känner mig riktigt hurtig som tränat mig igenom min första vecka här hemma i Sverige. Ska göra mitt bästa bästa för att fortsätta likadant.. Stänger hamburgerfabriken ikväll/natt också, men sen är jag ledig och det ska bli trevligt att träffa lite kamrater igen. Ni ska få fler bilder i från resan snart, men jag har liksom inte full koll på datan och då tar allt lite extra tid. Känns konstig att allt har rullat på här hemma medans vi var borta, känns som tiden stod still samtidigt som den gick jättefort. Att det precis ska slå om till april känns lustigt, tappade helt uppfattningen om dagar, veckor och månader när vi var borta. Får se vad som händer framöver, troligtvis så fortsätter jag väl knalla gymmet fram och tillbaka och sen cykla till jobbet och tillbaka.. Himla härligt med vår, hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt bra att hålla igång med träningen!

2012-04-03 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0