Onsdag

Idag tog jag mig en liten sovmorgon och till frukost gjorde jag mig en rejäl smoothie. Sedan knallade jag ner till gymmet och joggade litegranna på bandet (benhinnorna känns faktiskt rätt hyffsade) och så cyklade jag och tränade mage och rygg. Himla fint väder också, så promenaden hem var minsann trevlig! Till lunch gjorde jag banan-plättar (hade ett par bananer som sett sina bästa dagar och behövde ätas upp..). Har kommit fram till att det blir bäst om man mosar all banan och blandar i smeten och faktiskt så blev det bättre med plättar än stora pannkakor, och så är de ju så mycket sötare, plättarna! Har fyllt i lite försäkringspapper och anmält intresse på ett par lägenheter i Malmö. Hamnade på köplats nr 19 till den ena, men annars så ligger vi rätt långt bak i köerna. Dom flesta hade inflyttning första juli, och det känns minst sagt knepigt om vi skulle få en lägenhet i malmö men sen inte komma in på skola.. Hoppas att iallafall en av oss kommer in och kan bo där.. Blir knäpp av att inte veta hur det blir i höst! Har funderat och funderat och vänt ut och in på hela huvudet känns det som, men inte blir jag klokare av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0