Tisdag

SÅ HIMLA KUL MED LÖN! Det ekar inte längre tomt på sparkontot, och vi går en ljus framtid till mötes, min ekonomi och jag! Känns som evigheter sen jag hade pengar (resan kostade ju en hel del) och med flytten i höst så har det kännts lite knepigt att få ihop det hela. Men om jag bara fortsätter tjäna som jag gjort nu, och kanske lite till, och så kanske snålar lite någon gång ibland (vilket jag vet redan nu att jag inte kommer göra) så kommer det gå finemang. Skattepengarna jag får tillbaka är minst sagt välkomna dom med. Vi får se om jag är lika munter om tre veckor, då det visar sig om min planerade budget för månaden håller.
Nu ska jag hoppa i skorna och bege mig mot spårvagnen, ska möta min käre pojk och (bl.a.) införskaffa en ny träningsväska till honom (den gamla är väl från 80-talet, på ett dåligt vis). Sedan ska vi laga lite kvällsmat och se på film. Imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0