TISDAG

Imorse när jag vaknade (och hjälp, vad sent jag vaknade) så kände jag att jag inte alls var sugen på frukost. Möjligtvis popcorn-frukost men det kändes inte som att jag hade anledning till det. Så lite lagom surmulen går jag ner för trappan och är liksom redan besviken när jag öppnar kylskåpsdörren. Men tänk att det vände direkt, för på översta hyllan ligger det en jättestor vattenmelon! Och jag älskar vattenmelon! Det smakar Thailand och så himla gott. Så jag började med att äta ett gäng uppskurna bitar. Men så kände jag att jag inte var helt nöjd. Så då gjorde jag mig en favorit i repris: vattenmelon och jordgubbssmoothie. Idag spetsat med lite apelsinjuice och proteinpulver. Sen var jag redo för gymmet (och den sista minuten innan löpbandet gick över till "cool down" så ökade jag på farten och sprang som en galning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0