Torsdag

Imorse vaknade jag av att jag var kissnödig, 30 min efter att klockan ringt. Blev inte riktigt den lugna morgon jag tänkt mig, men klockan 10.00 infann jag mig på gymmet, tillsammans med syster. Hon lurade upp mig på trappmaskinen så lagom till elva eller sådär ikväll har jag väl stelnat till så pass att jag inte kan gå.. Efter det duschade jag och bytte om lite snabbt, och åkte och hämtade upp Malte. Vi tog oss en lunchdejt, mycket annat hinner vi inte med, när jag börjar jobba en timma innan han slutar. Mätt och nöjd och med både lista och kundvagn shoppade jag sen loss inne på ica. Nu väntar tillagning utav matlåda och framåt fyra beger jag mig mot hamburgerfabriken som jag stänger (ikväll igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0