Vecka 20

Veckan som varit har jag mest bott hemma hos Malte. Jag har agerat kock vid ett par tillfällen och hittat på lite nya "recept" (vi gillar lite olika mat han och jag, så jag har gjort samma rätt fast på två sätt, oftast utan att ens provsmaka hans. som den fine pojkvännen han är han han sagt att allt är gott).


Och så har jag ätit frukost i soffan, något som var hemskt länge sedan jag gjorde här hemma, då vardagsrummet fortfarande är under renovering..


Ett stycke dagens. Shorts och tröja från Monki, kavajen är secondhand.  


Påväg till spårvagnen.


Följde med Malte när han arbetade i onsdags. Vi hade med oss en rejäl matsäck och sen satt vi där i bilen i kanske femton timmar. Till Hishult, Malmö och Göteborg bar det av, och jag ska säga er att jag hade så himla ont i rumpan att jag till och med var öm dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0