(försenat om) Tisdag

Så här såg jag ut när Elisabeth och jag firade att vi lämnat in vår första tenta med shopping, mat och fika! Klänningen kommer från Weekday.
 

Shoppa gjorde vi på H&M och Gant. Lunch åt vi på Jensens. Fika blev det på stället ni ser på bilden, ett jättemysigt och bra ställe som inte ens var dyrt! (Hittar väl säkert inte tillbaka dit. Är så sablans vilsen inne på Emporia.) Sen blev det dags för Elisabeth att åka hemåt mot Lund och Malte anlände med tåget därifrån, så jag bytte sällskap och gick tillbaka in med Malte som moraliskt stöd. För äntligen, äntligen är min gamla dåliga telefon utbytt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!

2012-11-23 @ 22:23:12
Postat av: Lisa

Emporia är ju hur stort som helst!

2012-11-24 @ 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0