Fredag

 
God förmiddag!
Igår var jag rätt seg och trött så jag fick nästan ingenting gjort. En liten bit på tentan och jobb 16-20. (Fina Johanna som jag jobbade med i Norrköping kom och hälsade på, så himla, himla kul att träffa någon man känner!) Annars så låg jag i soffan och liksom bara hasade omkring i lägenheten. Bakade lchf-knäckebröd förresten, men det blev nog lite fel för det blev inte sådär hårt som knäckebröd ska vara, men fullt ätbart ändå.  Idag hade jag hur som helst tänkt göra en massa saker då, som kompensation för gårdagen. Men så blir det nog inte.. Har iallafall skrivit klart tentan tror jag (!) så Malte ska få läsa ikväll. Borde väl dammsuga och sådär.. men funderar istället på att åka in till stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0