Torsdag


Idag har vi premiärat på Emporia! (okej, jag har varit och jobbat ett par dagar, men det räknas ju inte.) Det är sjukt mycket reklam för det överallt här nere, och vi har till och med fått "emporia magazine" hemskickat, och där läste jag om dom här långa 'lianerna' som faktiskt är alldeles på riktigt! Jag var sjukt imponerad. Så himla snyggt! Typ det bästa med hela stället.


Lunch åt vi på Jensens. (Vet inte vart jag tappade bort fokuset i bilden..)


Mer grönt. Så här såg det ut allra längst ner.



En himla tjusig utställning! 


Fika! Jag åt en belgisk voffla, men den gjorde sig inte riktigt på bild så ni får se Maltes cheesecake istället! 


Och för att avsluta dagen på topp: Unearth på Malmö Opera med Josephine!! Så himla bra och så himla, himla, himla kul att gå och titta på dans igen. (på bilden är det lite förprat, om koreograferna och sådär, inne i salongen var det fotoförbud förstås.) Första akten var Per Jonssons Schakt - verkligen hur bra som helst! Akt två var en helt ny uppsättning, av Susanna Leinonen och också den jättebra (men 45 min lång så lite, lite för lång för mig att sitta still sådär i mörkret..). 

En himla bra torsdag helt enkelt!
Imorgon rör vi oss norrut och hälsar på familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0