Warm as the sun, as silly as fun.


Dagen började med (lång) sovmorgon och sedan av någon anledning stressigt med lunch och så iväg till skolan. Var en himla bra föreläsning. Sen mötte jag upp Jennifer! Jennifer från Norrköping, Jennifer som dansade med mig i Fint! Så väldigt länge sen vi sågs, så det var jättekul. Vi gick ett par varv i stan och försökte hitta ett fik som kändes bra, men det gjorde vi inte och ingen av oss hittar ju (jag skulle väl vara den som gjorde det i så fall.. hon bor trots allt i lund och jag här..). Tog hur som helst bussen ut till Limhamn och satte oss på ett fik här.


Sen bestämde vi oss för att vi nog skulle hyra en film och göra taco. Gott, trevligt och dessutom så var filmen bra. Gillar det här med att hyra film i videobutik. Följde Jennifer till bussen för en stund sen, och nu börjar det bli läggdags, Jobb 11-20 imorgon. Hur som helst en mycket bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med någon hemifrån!

2012-11-24 @ 00:15:20
Postat av: Hanna

Vad mysigt!

2012-11-24 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0