Måndagens

 


Hade en kort dag i skolan idag, så himla skönt. Hela den här veckan är lugn, känns ganska bra - har hemtenta om sådär två veckor och skulle vara skönt att hinna samla ihop allt och plugga in det som inte fastnat än. Har inte gjort så jättemycket vettigt efter skolan egentligen, men har åtminstone städat badrummet och varit ute (i storm..) och joggat. Känner mig så himla duktig varje gång jag är ute och joggar! Även om det går väldigt långsamt  och jag kanske inte kommer så långt innan jag är trött och vänder hemåt så känns det iallafall bra att ha rört på sig. Så att jag kan äta en extra kaka framför tv:n sen..  


Skjorta och Kjol: Monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0